سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرویس و نگهداری آسانسور در تهران

آسانسورها امروزه با طرح های بسیار زیبا و شکیل در گوشه و کنار شهرها همه سازه ها را مجهز کرده اند و شاید دیگر به یکی از اساسی ترین نیازهای افراد در ساختمان های خانگی، اداری و صنعتی تبدیل شده اند.
از این رو دغدغه کارآیی صحیح آن ها هم بخشی از نگرانی و فعالیت های مهم مدیران ساختمان ها را تشکیل می دهد.
آسانسور مانا، ارائه دهنده خدمات سرویس و نگهداری آسانسور تهران با رویکرد برطرف کردن این نیازهای مهم روی کارآمد تا به این مسئله با ارائه راه کارهای پیشگیرانه که امکان دارد با خطرات احتمالی که برای افراد حادث می کند، به صورت تخصصی پرداخته و با نظارت های متخصصین خود تلاش در رفع نقایص را سرلوحه کار خود قرار دهد. با آسانسور مانا همراه باشید.

نکات ایمنی مهم و همه جانبه برای آسانسور

صنعت آسانسور با توجه به زندگی مدرن و بالا رفتن کیفیت ابزارها و تجهیزات به کار رفته دارای مرغوبیت و استانداردهای قابل قبولی است و نکات ایمنی گسترده ای را برای کارآمد بودن آن مدنظر گرفته است که در صورت بی توجهی به آن، وسیله ای که باید در برای راحتی و آسایش افراد مورداستفاده قرار گیرد، امکان دارد خطرات جبران ناپذیری را به آن ها وارد کند.

سقوط آسانسور و حبس شدن در اتاقک دو عامل استرس زا

موارد بسیار شایعی در رابطه با آسانسور ها متوجه مدیران ساختمان ها در تهران است. یک از این موارد زمانی است که از خدمات سرویس آسانسور غرب تهران ماه ها گذشته باشد و مدیران نسبت به بازررسی دوره ای خدمات چشم پوشی می کنند. احتمالا شما هم حدس زده باشید؟ حبس شدن در اتاقک آسانسور

همیشه مهم ترین عواملی که امکان دارد استفاده از آسانسور را با وحشت همراه سازد دو عامل سقوط آسانسور در چاه و قطع ناگهانی برق و محبوس شدن افراد درون اتاقک آن.

ما با کمک آسانسور مانا  https://asansormana.com/   به بررسی هرکدام به صورت جداگانه می پردازیم و عللی را بیان می کنیم که نگرانی خود را بی مورد دانسته و به مجهز و امن بودن این فناوری ها اطمینان پیدا کنید.

سقوط آسانسور

مشکلاتی که باعث سقوط احتمالی آسانسورها برای ساکنین می شود، عمل نکردن ترمز و یا پاره شدن کابل ها است که در آخر عدم بازررسی دوره ای خدمات سرویس آسانسور غرب تهران پیش می آید.
آسانسورها دارای دو نوع سیستم ترمز جدا می باشند که هرکدام به صورت جداگانه عمل کرده و ترکیب آن ها در بالا بردن ایمنی این وسیله کمک زیادی می کند.

سیستم ترمز ابتدایی که با برق کار کرده و به مدد آن می توان آسانسور را در جلوی هر طبقه متوقف کرد.
اما سیستم دوم و یا ایمنی که در صورت قطع برق و ایجاد سرعتی بالاتر از حد استاندارد فعال شده و بدون نیاز به برق باعث متوقف شدن دستگاه می شود.

این سیستم عامل خوبی برای جلوگیری از سقوط ناگهانی آسانسور است. از طرفی کابل های قوی کشنده ای در این سیستم ها تعبیه شده که هر یک به صورت جداگانه به حفظ تعادل و ممانعت از سقوط آسانسور کمک شایانی می کنند.

ولی به هرحال در صورت احتمالی سقوط آسانسور که به ندرت امکان بروز آن وجود دارد، ضربه گیرهای قوی که در چهار طرف چهارچوب محکم شده اند و از جنس های مستحکم پلی اورتان فنری و یا هیدرولیکی بوده احتمال صدمه رسیدن به اتاقک را به صفر می رسانند.

حبس شدن در اتاقک آسانسور

این درب ها طوری طراحی شده اند که در هر زمان و در هر شرایطی امکان باز شدن را دارند و مسئولان به راحتی می توانند این کار را انجام دهند. پس امکان حبس شدن به صفر خواهد رسید.

در اینجا فقط برطرف کردن نقص فنی است که کمی نگران کننده به نظر می رسد. که در این حالت هم آسانسور مانا در صورت حضور یافتن می تواند در زمانی بسیار کوتاه آن را مرتفع کرده و درب ها را باز کنند و درنهایت در صورت طولانی بودن تعمیر به راحتی و به کمک اهرم مخصوص متخصصان امکان بازکردن درب ها را خواهند داشت.

امکان قطع اکسیژن رسانی هم به هیچ وجه وجود نداشته پس از این بابت هم نگرانی به خود راه ندهید. چون دیوارهای آسانسور ایزوله نبوده و امکان عبور جریان هوا حتی تا مدت های طولانی امکان پذیر است.